Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Η επιστροφή 2 (η αλλιώς ο καθένας το βιολί του)

Αγαπητε Λ., λυπαμαι για την καθυστερηση αλλα το καλο της κοινοτητας πρεπει να ειναι παντα η προτεραιοτητα.
Παρ'ολα αυτα δεν ειμαι ατομο που θα παραμελησει μια απαντηση.

Καλησπέρα και πάλι αγαπητή CoMa. Φυσικά κατανοώ την προτεραιότητα που έχει η κοινότητα και δεν έχω καμια απαίτηση να μου απαντάτε συντομότερα από ότι το κάνετε. Χαίρομαι παρόλα αυτά που μπένετε στον κόπο να μου απαντήσετε.

Θα σχολιασω λιγα και απλα καποια σημεια απο το μυνημα σας και θα κλεισω την επικοινωνια μας με αυτα.

Ελπίζω να μην αρνηθείτε και σε εμένα μια απάντηση μιας και θεωρώ ότι η απαντήσεις σας σε κάποια ερωτήματα δεν με καλύπτουν επαρκώς.

"Χαίρομαι που με θεωρείτε ιδιαίτερο διότι πράγματι είμαι. Αυτό όμως δεν με κάνει αποδιοπομπαίο τράγο για όλες τις αμαρτίες των μελών της κοινότητας."


Δεν θεωρω ειλικρινα οτι σας φορτωσα ποτε με τις αμαρτιες μιας ολοκληρης κοινοτητας, το μονο πραγμα που μπορω να σας "φορτωσω" ειναι οι 32 προειδοποιησεις, τις οποιες εχετε αποκτησει σε λιγο παραπανω απο 1 χρονο.

Φυσικά το θέμα δεν είναι ο αριθμός των προειδοποιήσεων. Υπάρχουν μέλη με περισσότερες προειδοποιήσεις που συνεχίζουν να γράφουν στο φόρουμ. Η ίδια είπατε ότι τιμωρήθηκα επειδή έστρεψα την κοινότητα ενάντιον της ομάδας και το πιστεύω απόλυτα. Εφόσον όμως αναφέρετε τις 32 προειδοποιήσεις μπορώ να σας πω ότι κατά την προσωπική μου άποψη ο αριθμός αυτός απλά αποδεικνύει την εμπάθεια κάποιων μελώς της ομάδας προς εμένα και τη συμμαχία μου και δεν καταγράφει την πραγματικότητα. Στο χέρι σας είναι άλλωστε να δείτε για τι ακριβώς έχω προειδοποιηθεί 32 φορές. Είμαι σίγουρος ότι θα διαπιστώσετε ότι αν η αυστηρότητα που εφρμόζεται επέναντι μου είναι το μέτρο για τη συμπεριφορά στο φόρουμ τότε θα έπρεπε να αποβάλλετε τη μισή κοινότητα.


"Δεν μπήκατε ποτέ σαφώς στη λογική να κατανοήσετε τι ακριβώς είπα διότι προτιμήσατε να "ακούσετε" (επιμένω) τους συμβούλους σας."

Το γεγονος οτι με υποτιματε τοσο πολυ η μαλλον με θεωρειτε ατομο αναξιο να δημιουργησει την δικη του γνωμη και απλως επιμενετε στο σεναριο των συμβουλων ειλικρινα δεν με κανει να θεωρω οτι εχω κανει καποιο λαθος στον αποκλεισμο σας, καθως ενω ειχα ολη την καλη διαθεση να σας εξηγησω τον τροπο που αντιλαμβανομαι εγω την κατασταση εσεις εχετε ηδη σχηματισει την δικη σας γνωμη την οποια, ας μην γελιομαστε, δεν εχετε σκοπο να αλλαξετε.

Όχι μόνο δεν σας υποτιμώ αλλά θεωρώ απολύτως λογικό να μην είστε υποχρεωμένη να διαβάζετε καθημερινά όλα τα ποστ όλων των φόρουμ που επιβλέπετε. Είναι λογικό να ενημερώνεστε ιεραρχικά από την ομάδα. Αυτό που δεν θεωρώ λογικό είναι ενώ εντοπίζετε μια κατάφορη αδικία να μην προσπαθείτε να την αποκαταστήσετε.

"Θα μπορούσα εύκολα να βάλω 20 μηνύματα με παρόμοιο περιεχόμενο που φυσικά δεν τιμωρήθηκαν. Φαντάζομαι ότι αντιλαμβάνεστε ότι όσο καλή διάθεση και να δείξω αισθάνομαι λίγο αδικημένος και δικαίως υποψιάζομαι ότι η τιμωρία μου δεν είχε να κάνει με το συγκεκριμένο ποστ."
Αν θελετε να νιωσετε αδικημενος, σιγουρα δεν ειμαι εγω εκεινη που θα σας σταματησει, καθως δεν ειναι η δουλεια μου. Επισης εχετε το δικαιωμα να υποψιαζεστε οτι θελετε, απο την στιγμη που σας εξηγησα το πως εχει η κατασταση απο την δικη μου πλευρα και δεν το δεχεστε εγω δεν μπορω να κανω κατι παραπανω.

Εδώ αδικείτε κατάφορα τον εαυτό σας. Σας ανέφερε 5 ποστ που είχαν σκληρότερο περιεχόμενο εναντίον της ομάδας από το δικό μου και δεν τιμωρήθηκαν με παρόμοιο τρόπο. Φυσικά δεν μου απαντάτε στην ουσία αλλά παραπέμπετε σε μια δήθεν "νομοτελειακή" διαφωνία μεταξύ μας. Δεν έχω σκοπό να διαφωνήσω με ότι λέτε γενικά αγαπητή. Διαφωνώ με συγκεκριμένα πράγματα στα οποία δεν μου απαντάτε.

"Πάμε τώρα στις πόλεις που έχετε ενημερωθεί ότι ορθώς τιμωρήθηκαν. Αν δεν σας κάνει κόπο μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί η 17Ν είναι ακραία πολιτική τοποθέτηση ή γιατί η
Karl Marx προσβάλλει? Επίσης φαντάζομαι ότι το γεγονός ότι 3 μέλη της ομοσπονδίας Διος ανέβασαν ως άβαταρ 17 Νοεμβρίου το σήμα της χούντας δεν σας ενόχλησε στο ελάχιστο, σωστά? Και παρακαλώ μην μου απαντήσετε ότι δεν λάβατε γνώση διότι έγινε θέμα στο νήμα πολέμου και ουδείς ασχολήθηκε."
Φυσικα και ελαβα γνωση και μαλιστα απο τους ιδιους. Δεν γνωριζω αν αναφερατε το συγκεκριμενο θεμα στην Ομαδα η οχι, παντως εγω οταν το ανεφερα και το κοιταξαμε τα στοιχεια ειχαν ηδη αφαιρεθει. Οσο για την 17Ν και τον Karl Marx καλο θα ηταν να χρησιμοποιουντε για αλλους σκοπους περαν της πολιτικης προπαγανδας, αλλωστε φανταζομαι οτι γνωριζετε 100% οτι η εξεγερση του πολιτεχνειου δεν εγινε με σκοπο τον κομμουνισμο αλλα την δημοκρατια και ο συγκεκριμενος κυριος ο οποιος ηταν ναι μεν απο τα πιο σημαντικα προσωπα του κομμουνισμου, ειναι γνωστος (κυριως εδω στην Γερμανια απο την οποια καταγεται) σαν φιλοσοφος και δημοσιογραφος.


Δεν κατάλαβα με ποιο στοιχείο αποδώσατε προπαγανδιστικό περιεχόμενο στις πόλεις μας. Το πως θα χρησιμοποιούνται τέτοιες αναφορές γενικά είναι ένα θέμα που μας υπερβαίνει και τους 2 επομένως είναι άδικος κόπος να αντιαρατεθούμε σε αυτό το επίπεδο. Στο επίπεδο του παιχνιδιού όμως κάνετε λογικά άλματα και τιμωρείτε ονόματα πόλεων με τρόπο ακραίο. Το να ονομάσω πόλη μου με το όνομα 17Ν και να το λογοκρίνετε αντιλαμβάνεστε ότι ξεπερνά κάθε όριο. Το να αποδίδεται επιπλέον συγκεκριμένο περιεχόμενο για να δικαιολογήσετε την πράξη σας είναι απλά παρανοικό.


"Σε σχέση λοιπόν με τις πολιτικές αναφορές έχετε εικόνα πόσες φορές έχουμε προσβληθεί ως συμμαχία με αναφορές σε κομπλεξικούς κομμουνιστές, ρωσιδάκια, κατακάθα της κοινωνίας, σαπούνια και άλλα χαριτωμένα τα οποία παρά τα
report ουδέποτε τιμωρήθηκαν?"
Λυπαμαι αλλα εγω συγκεκριμενα απο εσας δεν βλεπω καποιο ticket, αν εχει στειλει καποιο αλλο ατομο και δεν εχει λαβει την σωστη κατα αυτο απαντηση, φανταζομαι το να επικοινωνησει μαζι μου δεν ειναι μεγαλος κοπος. Στην τελικη αν η Ομαδα χειριζεται κατι λαθος, η δουλεια μου ειναι να το διορθωσω.


Μα νομίζω για αυτό ακριβώς επικοινωνώ. Για να σας επισημάνω πόσο μεροληπτικά συμεπριφέρεται η ομάδα. Το να μου απαντάται ότι δεν έχετε λάβει γνώση του θέματος για το οποίο συζητάμε δεν είναι λίγο κωμικό? Στα ίδια νήματα που είδατε τις 32 προειδοποιήσεις υπάρχουν όλα τα στοιχεία για να το διαπιστώσετε. Αλήθεια μονο τα δικά μου ποστ διαβάζετε?

"Και τα 2 αναφέρονται σε κοπέλες. Το μεν πρώτο δεν τιμωρήθηκε καν το δε δεύτερο έλαβε την τεράστια ποινή της +1 προειδοποίησης. Φαντάζομαι ότι οι συγκεκριμένοι πάικτες έχουν πιθανώς κατανοήσει καλύτερα το νόημα του παιχνιδιού σε σχέση με εμένα και πλησιάζουν τα στάνταρτς που θέλει η εταιρεία. Καταλαβαίνω ότι παρά το γεγονός ότι δεν βρίζω έχω υπάρξει ασφαλώς πιο προσβλητικός από τα εν λόγω ποστ και σίγουρα μου αξίζει η μόνιμη τιμωρία, ε?"
Προφανως και δεν εχουν κατανοησει κανενα νοημα αλλα οπως σας ειπα και πριν, δεν μου εχει γινει εμενα καποια αναφορα.


Και τώρα που σας έγινε από εμένα τι θα πράξετε? Μπορείτε να δείτε τα 950 ποστ του συγκεκριμένου κ. Φ να μου πείτε πόσες χιλιάδες προειδοποιήσεις έπρεπε να έχει λάβει? Τον κ. Αι. έχετε παρακολουθήσει καθόλου? Και αφού τελικά και αυτοί είναι εκτός θέματος (όπως εγώ) γιατί αυτοί παραμένουν στο φόρουμ?


"Τέτοια παραδείγματα υπάρχουν άπειρα που είμαι σίγουρος ότι διαβάζετε καθημερινά στο φόρουμ και δεν σας ενοχλούν"
Λυπαμαι που ειστε τοσο σιγουρος, ειδικα για πραγματα τα οποια δεν γνωριζετε αλλα προφανως και με ενοχλουν ιδιαιτερα, απλα δεν εχω παντα τον χρονο να τα δω.


Ασφαλώς και δεν το έχετε. Το πρόβλημα είναι ότι δεν σας ενημερώνει η ομάδα ορθά που θα έπρεπε να έχει όλο το χρόνο να βλέπει τα πάντα. Αυτό σας επισημαίνω και όχι ότι προσωπικά είστε εμπαθείς. Όσο γρηγορότερα το κατανοήσετε τόσο το καλύτερο για όλη την κοινότητα.


"Φαντάζομαι το ότι χάκερ που κατάφερε να υποκλέψει λογαριασμό μέλους της Δ.Ο. πιάστηκε μέσω
ip είναι κάποιου είδους αστείο που δεν αντιλαμβάνομαι. Φαντάζομαι γνωρίζετε ότι μπορώ πολύ εύκολα να εμφανιστώ ως παλαιστίνιος, αμερικάνος ή ρώσος μέσω ip και συγχωρέστε με, δεν πιστεύω ότι μια εταιρεία online παιχνιδιών βασίζεται στην ip για να βγάλει τέτοια ανακοίνωση. Είναι το λιγότερο κωμική και προσβάλλει το σύνολο των χρηστών. Αυτός που μπορεί να μπει στην database δεν μπορεί να κρύψει την ip του? Προς θεού ..."
Ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβαω γιατι θα πρεπει και παλι να σας δωσω εξηγησεις για κατι το οποιο νομιζετε οτι γνωριζετε... Εχω πει και στο παρελθον, θα το επαναλαβω για ακομα μια φορα, εχουμε μιλησει μαζι με τον συγκεκριμενο ανθρωπο, γνωριζουμε ποιος ειναι και εχουμε ακομα και εγγραφα που αποδεικνυουν την ταυτοτητα του στην διαθεση μας. Ειναι ειλικρινα αυτο κατι που πρεπει να σας ενδιαφερει η που θεωρειτε για καποιον λογο οτι σας αφορα?


Ίσα ίσα. Εξαρχής είπα ότι δεν γνωρίζω τίποτα πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Και για αυτό ρωτούσα στο νήμα την ομάδα. Το να δεχτώ οποιαδήποτε απάντηση όμως επίσης δεν είμαι υποχρεωμένος να το κάνω στο βαθμό που μου φένεται απίθανη και αφελής. Και φυσικά δικαίωμα σας να μη μου απαντάτε.


"Στο δια ταύτα αγαπητή
CoMa είμαι και ο ίδιος θύμα κλοπής του λογαριασμού μου το καλοκαίρι μέσω του mail που χρησιμοποιούσα αποκλειστικά στο παιχνίδι. Με άλλα λόγια το ήξερε μόνο η εταιρεία. Αν χρήστης μπορεί να μπει σε λογαριασμό μέλους της Δ.Ο. και να έχει πρόσβαση σε τέτοια database τότε προφανώς μπορεί και το μέλος της Δ.Ο. να το κάνει από μόνος του."
Συγνωμη αλλα το καλοκαιρι ειχα την κοινοτητα, δεν σας θυμαμαι να επικοινωνειτε μαζι μου και να μου αναφερετε την οποια κλοπη αλλα μιας και το αναφερετε να σας ζητησω λιγο να διαβασετε αυτα που εχετε γραψει και να δειτε οτι εστω αυτη τη φορα κατηγορειτε ευθεως μελος της ΔΟ.


Εσείς αγαπητή αν μου ήμουν ο μοναδικός που είχα πρόσβαση σε συγκεκριμένο mail και το χρησιμοποιούσατε αποκλειστικά για την επικοινωνία μαζί μου και κάποια μέρα σας το παραβίαζαν που θα πήγαινε το μυαλό σας? Οτιδήποτε άλλο πλην της διαρροής του mail (από την ομάδα) σε 3ο πρόσωπο αντιλαμβάνεστε ότι εμπίπτει στη μεταφυσική με την οποία αρνούμε να συνεργαστώ.

"Είχα επίσης καταγγείλει ότι η τιμωρία μου στο παιχνίδι για επίβλεψη ανακοινώθηκε από αντίπαλο στο φόρουμ σχεδόν ταυτόχρονα"
Λυπαμαι αν εγινε κατι τετοιο, ελπιζω να εχει λυθει το συγκεκριμενο προβλημα και ο συγκεκριμενος χειριστης η υπερχειριστης που ευθυνεται για αυτο να βρεθηκε και να μην ειναι πλεον στην Ομαδα.


Ελπίζετε? Εσείς δεν χρειάζετε να ελπίζετε αγαπητή (όπως αναγκαστικά κάνω εγώ). Εσείς μπορείτε να λύσετε το πρόβλημα. Αφού λαμβάνετε γνώση πλέον τι ακριβώς θα κάνετε? Και αν υπάρχει χειριστής που ενημερώνει τον αντίπαλο αποδεδειγμένα πλέον πως εσείς αποκλείετε να υπάρχει εμπάθεια? Δεν σας καταλαβαίνω πραγματικά ...


"Ασφαλώς υπάρχουν και άπειρες άλλες πιθανές εξηγήσεις που θα μου δώσετε για να το αρνηθείτε."
Δεν εχω κανενα λογο να το αρνηθω καθως δεν γνωριζω ακριβως πως εχει γινει το συγκεκριμενο περιστατικο. Φυσικα και μπορει να συμβει κατι τετοιο, καθως οχι ολα τα μελη της Ομαδας παιρνουν την δουλεια τους στα σοβαρα και λυπαμαι αλλα ποτε δεν αρνηθηκα οτι καποιος μπορει να εχει κανει κατι παρανομο *στην συγκεκριμενη περιπτωση ειναι). Ναι η θεση μου δεν μου επιτρεπει να βγαινει στο φορουμ και να ριχνω ευθυνες οπου μπορω και μου επιβαλει σε μια τετοια περιπτωση να κραταει το στομα μου κλειστο αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα αρνηθω καταστασεις.


"Το ότι δεν θέλετε να δείτε την πραγματικότητα δεν σημαίνει ότι πρέπει να την αγνοούμε και εμείς."
Και παλι αυτο ειναι η δικη σας γνωμη καθως ειναι και δικη σας επιλογη το τι πραγματικοτητα επιλεγετε να δειτε.


Πραγματικά ίσως έχω καταντήσει και εγώ λίγο εμπαθής. Δεν θα το αρνηθώ. Αλλά η δική μου εμπάθεια δεν μπορεί να βλάψει την κοινότητα. Η εμπάθεια της ομάδας μπορεί και το κάνει. Προσπαθώ πάντως να μην κάνω λογικά άλματα ...


Προσωπικά ελπίζω η συνομιλία μας να συνεχιστεί. Κατασνοώ το φόρτο εργασίας και φυσικά αν έχετε χρόνο και όρεξη θα ήμουν ευτυχής αν μου απαντούσατε. Ελπίζω να έχει γίνει κατανοητό ότι δεν αποτελώ το κατακάθι της κοινότητας απέναντι στο οποίο έπρεπε να εκαντλήσετε όλη την αυστηρότητα σας. Υπάρχει σοβαρό θέμα αξιοπιστίας με την ελληνική ομάδα. Αυτό επισημαίνω και στην τελική δεν θεωρώ ότι έχω να χωρίσω τίποτα μαζί σας. Δεν είμαι ο μόνος αδικημένος φυσικά. Πραγματικά ελπίζω ανεξάρτητα από τις απαντήσεις σας να δείτε το θέμα της αξιοπιστίας με προσοχή. Η ομάδα έγινε καθεστώς. Και τα καθεστώτα με το χρόνο διαφθείρονται ... Καλή συνέχεια!!!


Σας ευχομαι επισης καλη χρονια και καλη συνεχεια στο παιχνιδι.

Με εκτιμηση,
Α.

6 σχόλια:

  1. εισαι τελειως βλαμμενος.αλλα με τη κακη την εννοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. απο οτι καταλαβα εισαι "γραμμενος" σε 66 φορουμ και 97 ιντερνετικα παιχνιδια και απο εκει αντλεις μερος της κατακερματισμενης σου φαντασιας.
    Τουλαχιστον απο τη πραγματικοτητα προλαβες να "διαγραψεις το λογαριασμο σου"?
    Γιατι εκει οσο εισαι "μεσα" πληρωνεις θες δε θες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όποιος το διάβασε όλο κερδίζει χειροκρότημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε παιδιά με το μαλακό σας είπα είμαι ευαίσθητος και με αυτά που μου λέτε θα βάλω τα κλάματα........

    Ειδικά αυτό με την πραγματικότητα αν μπορείς ρε μάστορα στείλε ένα link να δώ τι παίζει και άμα είναι μπορεί να γραφτώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άσε ρε ανώνυμε-ντεμέκ,αντε πάεναι!
    ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΣ-ΕΣ!!
    ..Είπες την ατακάρα και του ΄κανες την μούρη κρέας τώρα,θα βάλει τα κλάματα!
    ..Κατάλαβες τώρα εσύ τι θέλει να πει με το έργο του?
    ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΟΟΥΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ikariam μέχρι τελικής πτώσης!SS και τα μυαλά στα κάγκελα! \m/ \m/

    ΑπάντησηΔιαγραφή