Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Βίλλα Μέσκαλιν 3 - Αποκόλληση Τότε

Και η συνέχεια λίαν αμέσως....
Και εκεί, λοιπόν στα χαρακώματα της saw-μπζζ, τυλιγμένος με τη χλαίνη των Κογιότ του Ολέθρου..Τι?..παραστρατιωτική ομάδα,λέμε,σκοτεινές ιστορίες.. αλλά να τελειώσουμε την φράση μας πρώτα,μετά οι ερωτήσεις,γουμάρια!..
Αγάλι-αγάλι γίνεται η αγκουρίδα χέλι!
Όλα θα τα μάθατε,ρε κατίνες,σιγά-σιγά!!..

Αραχτός στην τρούπα του ο Λούμπα με την χλαίνη σύχρηστη απ'τις κωλοτούμπες των καταχρήσεων και τις κακουχίες, δούλευε υπομονετικά, νότα-νότα ψιλοβελονιά την δημιουργία του μικρού του Φρανκεσταϊν..
Μια προβολή του βαθύτερου και σκοτεινότερου εαυτού του που οι τρόποι του και η κλασσική του παιδεία δεν του επέτρεπαν
να εκφράσειειειει..
Μα αυτό το πλάσμα θα μπορούσε με τις κατάλληλες συγχορδίες να κάνει την υπέρβαση και να καεί το πελεκούδιιιι...
Βλέπεις,κάτι οι Bathory, κάτι οι Venom χτίσαν το ίματζ που αναζητούσε πάντα ο Λούμπα, μα τον πήγαινε αίμα να εκφραστεί έτσι αυθορμήτως..

Αυτά τα κωλοσολφέζ του βάζαν φιλοσοφικούς φραγμούς..
Αλλά αυτό το Ον θα 'ταν αγνό και λεύτερο να τα κάνει όλα αλαλούμ!!..
Ένα τρυφερό πλασματάκι μεγάλωνε με κάθε ρεφραίν, κι ο Λούμπα αν και μπλακμεταλάς κατα βάθος, συγκινιόταν να το βλέπει να ανδρώνεται ταχύτατα..ε τώρα,εδώ μιλάμε για παιδεία κλασσικού αιδείου με μουλτι-κάλτι-μουλινέξ αναφορές,με μυστικιμυξές μυήσεις στα εσώτερα και του Μπαχ να μη δίνει,ίσα!..
Είναι επαγγελματίας ο άνθρωπος με περγαμηνές..τι περγαμηνές!?..και βάλε..και περγαβδομάδες και περγαμόντα κι απ'όλα,πεντάλφα σε κρα μινόρε σε λέω,αφού!..με τις μαγικές μελωδίες του εξαποδώ, το αγγελάκι μεγάλωνε και άρχισε να γίνεται ένα παληκαράκι σαν κυπαρισάκιιιι..Ο Λούμπα έκανε ένα ανάλαφρο πόγκο γύρω απ'το βλασταράκι του και συνέχιζε να παίζει αδιάκοπα εκστασιασμένος, το χιπαριόοοο..
Ο μικρός Mickey τα 'χε δει κωλιόμενα με τέτοια ανάπτυξη ντετέ-υπερνουνού-μεγαλώνει-γερά-ταυριά, κι αν και κοτζαμάν γουμάρι πια, καθόταν αποχαυνώμενος στα πόδια του πατέρα του,πατέρα τώρα..κάνε μπαμπά να δεις Κι-Λαϊ αλλά λέμε..
-Σπλάχνο μου,ούλα τα κακά (evil yeah!!) θα στα μάθω γω, γούτσου-γούτσου..
-Γκββ.. (ε,τι να πει το μωρό?!..μεγάλωσε κι εσύ σε 40' 25 χρόνια και σου λέω γω μετά..πάλι καλά που δεν εκτοξεύτηκε στο διάστημα απ'το σοκ το παιδί..)
-Ναι,έχεις τα δίκια σου κι εσύ..κάτσε να σου παίξω κι ένα satanum oratorium να βάλεις μυαλό για να συννενοηθούμε..
Κι αρχίζει να παίζει κάτι κάλτσες το άτομο ο Λούμπα, του Marty Friedman το κάγκελο!..
Μα εκεί που δίνει τα ρέστα του, στραβοπατάει σε κάτι σκελέες και κάτι κάλτσες για το μέτωπο και του βγαίνει μιά παραφωνία χέσε..
-Πουσου,ρε πούστη μου..Ντάξει,δε γαμείς,μεταξύ μας είμαστε, οικογενειακά, δεν είμαι και σε κάνα πάλκο.. ε,αγόρι μου?
-Δεν πειράζει,Πατέρα,σας καταλαβαίνω,είσθε καταβεβλημένος.. το λάθος ήτο αναπόφευκτον.. Γνωρίζω το ταλέντο σας.. θα μείνει μεταξύ μας..
-Μίκυ,Παιδί μου!!
-Πατέρα!!
-Πόσο περήφανο θα με κάνεις εσύ..Πες κι εσύ,μωρό μου: Ξύλο-Πούτσα & Καράτε..θα σε κάνω ένα μοχθηρούλι εγώ..Πες το,Μίκυ μου,να χαρεί ο μπαμπάκας σου!!
-Καλά,ρε πατέρα,ΚΟΤΖΑΜΑΝ άντρες και θα παλιμπαιδίζουμε..
-Παληκάρι μου!!Βέβαια,εσύ είσαι για μεγάλα πράματα,όχι τώρα για..Τι θες να σου μαθω?
Για συνομωσιολογία και καταστροφή του κόσμου σε 666 απλά βήματα?..Για αυτό είμαι εδώ,για τις ερωτήσεις σου..
-Δεν με παρατάς,ρε πατέρα!!!!..Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ,ΓΚΕΓΚΕ??!!!!
-ΜΑ ΤΙ ΝΑΙ ΑΥΤΑ,ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ??..με τρομάζεις..
-Άσε με,ρε πατέρα,πάω να βρω τον εαυτό μου,έλα τσάγια τώρα!!!!
-Μα..
Η παραφωνία του Λούμπα αποδείχθηκε ολέθρια για τα σχέδια που'χε για τον Μίκυ..
Το πανκ κι ο Μίκης περάσανε στο ασυνείδητο του βλασταριού του κατα λάθος αντί για το μεγαλειώδες Κακό που ονειρεύοταν ο Λούμπα για το καμάρι του κι έτσι η ζωή τραβάει την ανηφόρα και τον Μίκυ Handicap μακρυά του κι ο Λούμπα κοπανάει το κεφάλι του με το φλάουτο και κλαίει γοερααααααά....

Η συνέχεια λίαν συντόμως....






6 σχόλια:

  1. ..Τώρα,καλέ μου SS,είναι όλο δικό σου..Καλό βόλι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Oεγκριτος τηλεκριτικος Λευτερης Νταλουκας(απλη συνωνυμια)ειπιε εναμισι κιλο μουρουνελαιο πριν ξεκωλιασει στον πουτσο τις δυο σιαμαιες κορουλες του Ευτερπη και Παμελα ηλικιας 2 και 25 χρονων αντιστοιχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αποκόλλλησση είναι με 3λ και 2σ

    Συγνώμη για την παρέμβαση αλλά σε θέματα ορθογραφίας είμαι πολύ ευαίσθητος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαλακία, η (σημ: η λέξη απαντάται, κυρίως σε κείμενα ατόμων άνω των τριάντα, και με την εναλλακτική γραφή μαλακεία). Υπάρχει μια έντονη όσο και γόνιμη διαφωνία ανάμεσα σε λογοτέχνες που ανήκουν στο ρεύμα του λεγόμενου Υπαρκτού Σουρεαλισμού σχετικά με το αν ο όρος πρέπει να γράφεται με ι ή με ει: σύμφωνα με τον Δρ Θεόδωρο Παπαδόπουλο (στο άρθρο του "Φιλοκαλούμεν άνευ μαλακίας ή άνευ μαλακείας; μια γραμματική και εννοιολογική προσέγγιση", που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Γλωσσολογία και Ιστορία, τεύχος Απριλίου 1998, σελ. 25 επ.) ο όρος μαλακεία χρησιμοποείται κυρίως από άτομα τα οποία είτε συνειδητά είτε ασυνείδητα προσπαθούν να εξευγενίσουν τόσο τον όρο όσο και την περιγραφόμενη δραστηριότητα, την οποία και θεωρούν μάλλον θετική (π.χ. "Ίσως η καλύτερη μαλακεία που έχω ακούσει τώρα τελευταία - μπράβο!"). Αντιθέτως, ο όρος μαλακία χρησιμοποείται συνήθως επικριτικά (π.χ. "τι μαλακία πέταξε και σας κούφανε;").

    Εννοιολογικά, ο όρος έχει τόσο κυριολεκτική όσο και μεταφορική σημασία. Στην κυριολεκτική του μορφή αναφέρεται στο προϊόν του αυνανισμού, αποτελώντας συνήθως αντικείμενο των ρημάτων "τραβώ" και "παίζω", ενίοτε και "χτυπώ".

    Το προϊόν αυτό είναι λευκού χρώματος και κολλώδους υφής: τόσο η εντονότητα του χρώματος όσο και η πυκνότητά του διαφέρουν από άτομο σε άτομο, ενώ παράγοντες όπως διατροφή, συχνότητα αυνανισμού κτλ. ασκούν σημαντική επιρροή στην παραγόμενη ποσότητα και στα λοιπά χαρακτηριστικά της (διαύγεια, πυκνότητα,γεύση κτλ.).

    Μεταφορικά, ο όρος έχει πολλαπλές εφαρμογές. Όπως ήδη προσημειώθηκε (αστειάκι για νομικούς κυρίως και συνάμα εξαιρετικό δείγμα μαλακίας εν τω γίγνεσθαι), ο όρος μπορεί να αναφέρεται τόσο σε ένα πετυχημένο όσο και σε ένα αποτυχημένο αστείο / ιδέα / άποψη. Ανεξαρτήτως όμως του βαθμού επιτυχίας ή αποτυχίας, ο όρος εκφέρεται συνήθως συγκαταβατικά: έτσι, ένα αστείο μπορεί να προκαλέσει γέλιο και να είναι σχετικά επιτυχημένο χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ο αποδέκτης του αστείου, καίτοι το βρίσκει αστείο, δεν βρίσκει συνάμα κάποιες όψεις του προσβλητικές ή αποκρουστικές( όπως π.χ. το αστείο με την γιαγιά που παίρνει πίπα από τον εγγονό της - καλή μαλακία σαν αστείο αλλά μάλλον γκροτέσκο σαν εικόνα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαλακία, η (σημ: η λέξη απαντάται, κυρίως σε κείμενα ατόμων άνω των τριάντα, και με την εναλλακτική γραφή μαλακεία). Υπάρχει μια έντονη όσο και γόνιμη διαφωνία ανάμεσα σε λογοτέχνες που ανήκουν στο ρεύμα του λεγόμενου Υπαρκτού Σουρεαλισμού σχετικά με το αν ο όρος πρέπει να γράφεται με ι ή με ει: σύμφωνα με τον Δρ Θεόδωρο Παπαδόπουλο (στο άρθρο του "Φιλοκαλούμεν άνευ μαλακίας ή άνευ μαλακείας; μια γραμματική και εννοιολογική προσέγγιση", που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Γλωσσολογία και Ιστορία, τεύχος Απριλίου 1998, σελ. 25 επ.) ο όρος μαλακεία χρησιμοποείται κυρίως από άτομα τα οποία είτε συνειδητά είτε ασυνείδητα προσπαθούν να εξευγενίσουν τόσο τον όρο όσο και την περιγραφόμενη δραστηριότητα, την οποία και θεωρούν μάλλον θετική (π.χ. "Ίσως η καλύτερη μαλακεία που έχω ακούσει τώρα τελευταία - μπράβο!"). Αντιθέτως, ο όρος μαλακία χρησιμοποείται συνήθως επικριτικά (π.χ. "τι μαλακία πέταξε και σας κούφανε;").

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εννοιολογικά, ο όρος έχει τόσο κυριολεκτική όσο και μεταφορική σημασία. Στην κυριολεκτική του μορφή αναφέρεται στο προϊόν του αυνανισμού, αποτελώντας συνήθως αντικείμενο των ρημάτων "τραβώ" και "παίζω", ενίοτε και "χτυπώ".

    Το προϊόν αυτό είναι λευκού χρώματος και κολλώδους υφής: τόσο η εντονότητα του χρώματος όσο και η πυκνότητά του διαφέρουν από άτομο σε άτομο, ενώ παράγοντες όπως διατροφή, συχνότητα αυνανισμού κτλ. ασκούν σημαντική επιρροή στην παραγόμενη ποσότητα και στα λοιπά χαρακτηριστικά της (διαύγεια, πυκνότητα,γεύση κτλ.).

    Μεταφορικά, ο όρος έχει πολλαπλές εφαρμογές. Όπως ήδη προσημειώθηκε (αστειάκι για νομικούς κυρίως και συνάμα εξαιρετικό δείγμα μαλακίας εν τω γίγνεσθαι), ο όρος μπορεί να αναφέρεται τόσο σε ένα πετυχημένο όσο και σε ένα αποτυχημένο αστείο / ιδέα / άποψη. Ανεξαρτήτως όμως του βαθμού επιτυχίας ή αποτυχίας, ο όρος εκφέρεται συνήθως συγκαταβατικά: έτσι, ένα αστείο μπορεί να προκαλέσει γέλιο και να είναι σχετικά επιτυχημένο χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ο αποδέκτης του αστείου, καίτοι το βρίσκει αστείο, δεν βρίσκει συνάμα κάποιες όψεις του προσβλητικές ή αποκρουστικές( όπως π.χ. το αστείο με την γιαγιά που παίρνει πίπα από τον εγγονό της - καλή μαλακία σαν αστείο αλλά μάλλον γκροτέσκο σαν εικόνα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή