Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Κι-Λάϊ-Λάϊ-Ντον-Ι: "Η Καταιγίδα του Μετρίου ΙIΙ"

Μες στην μανιασμένη θύελλα, ο μυστικός εκδικητής ανοίγει γρήγορα την πόρτα της Camarro και χάνεται σαν αστραπή στον κήπο της Παγόδας του Ντον-Ι..

Εν τω μεταξύ, ο λαβωμένος ψυχικά Μάριο κάνει την υπεράνθρωπη προσπάθεια και ψελλίζει στον βασανιστή του:

‘Μωρή χαμούρα κουλτουριάρη, θα σε φτιάξω εγώ..’ ενώ αφροί αγανάκτησης τρέχουν απ’ το στόμα του..

Γκλιν-Γκλον!.. χτυπάει το κουδούνι, ποιος μπορεί να είναι μες την βροχή?

‘Ποιος ατάλαντος διακόπτει το έργο μου?’, αναρωτιέται ο Ντον-Ι ταραγμένος που η εποποιΐα του αποσυντονίστηκε από το παράφωνο κάλεσμα του αγνώστου..

‘Έλα, κυρ-Ντωώνη! Μέσα είσαι?..

‘Μα ποιος αθεόφοβος είναι? Εδώ πράττω πνευματικό έργο..’ αναρωτήθηκε ο Μουσουργός..

‘Ζητώ συγγνώμη από το κοινό, αλλά κυκλοφορούν και ακαλλιέργητοι όσο και απρόσκλητοι..’ και αποχώρησε ο Ντον-Ι να ελέγξει την είσοδο προς μεγάλη ανακούφιση του Μάριο που σταμάτησε η πιότητα, έστω για λίγο..

Παρακαλούσε να είναι ο λυτρωτής του στην εξώπορτα, αυτός που θα νικήσει τον αδίστακτο Κι-Λάϊ-Λάϊ και θα τον πάρει σ’ άλλα μέρη..

‘Κάποιος φυσιολογικός άνθρωπος δεν κυκλοφορεί σ’ αυτήν την ερημιά?.... που να μην είναι λάτρης αυτού του γελοίου.. δεν μπορεί, για να έφτασε μέχρι εδώ, θα ‘χει σοβαρό σκοπό.. αυτός είναι! Ο τιμωρός του! Επιτέλους! Ήρθε η Θεία Δίκη για αυτόν τον αμαρτωλό!’ παραληρούσε μόνος του ο άμοιρος Ρομαντζέρο, ελπίζοντας στο ανέφιχτο..

‘Έλα, κυρ-Ντώνηηη!!!! Θα με φάει τ’ αγιάζιιι!!!’

‘Είναι καταπληκτικός ο σωτήρας μου.. Άκου με τι οικειότητα τον παραπλανά τον δυνάστη μου, τώρα-τώρα θα ανοίξει την πόρτα και θα τον καθαρίσει, να γλυτώσει η ανθρωπότητα!!’ συλλογιέται ο τιμωρημένος κι η ελπίδα φτερουγίζει στην καρδιά του σαν λευκή περιστερά..


‘Αντε, βρε πουλάκι μου, θα γεννήσω!!’

‘Τιιιι!!! Πως? Γιατί?.. Πλάκα μου κάνεις, μούσα μου, ναι??..’

‘Πλάκα-πλάκα, μας γκάστρωσες! Χαχαχαχαχα! Σε πειράζω,βρε κουτό!..

Γράψε τι θα γίνειειει.. να δω, μωράκι μου, τζάμπα σε εμπνέωωω??..

Αφού είσαι καλός, ζουζούνε μου, γράφε λίγο πιο γρήγορα να διαβάσει κι ο

Βασίλης, θα το σκάσεις το παιδί.. Σταλιά-σταλιά το σενάριο.. τι φοβάσαι?

‘..Μμμμ.. ε ναα..’

‘Βρε, φοβάσαι, μην γράψεις πολλά και βγεί μαλακίααα?.. Μα θα σε

αφήσω εγώ ξεκρέμαστο, αγαπούλα μου? Εδώ είμαι, η Μούσα σου!’

‘Αντε, κύριο, φτάνει σαλιαρίσματα! Τώρα εγώ μιλάει! Άντε, μέσα τώρα!.....

Εγκώ απαγγείλει!!..’ παρενέβη η γκέϊσα φανερά ταραγμένη με τα σιρόπια μας..


Σόϊ-Οϊ-Οϊ-Με

Μόνη μ’ άφησε, καλέ

Μα μινάρας δε θα γίνει

Κι ας αγάπησε εκείνη


‘..Μπουουουουύ-χουουουού! Τα το κοτώσει το παλιοτύληκοοοοοοοοοο!!!!...’

‘..Ελα, βρε γκέισα μου, κοτζάμ κοπελάρα, θα βρεις άλλον, μην τον καρτερείς..’

‘Βούβα, το ακούειει, κύριο!!!!

Εγκώ πάρει μακαίρι και τε κόπει τάκα-τάκα-τσάκυ-τσαν!!!!!..

Εγκώ ατόν τέλειειειειειει… Μπουχουχουχουουουού!!!!’

‘Ελά, βρε κοριτσάκι μου, εντάξει.. Δεν σου αξίζει, είσαι για μεγάλα πράματα..

Βρε μούσα μου, πες της κι εσύ κάτι.. διαβάζει κι ο κόσμος..’

Άντε, αριγκάτο, κτήνη!

Σόϊ, μας έκανες ζημιά, άτιμε!!

15 σχόλια:

  1. Σοϊ-οϊ-οϊ-λε
    Εγώ είμαι κομπλέ, εδώ με ναργιλέ
    Ποτέ σου δε θα μάθεις, κιθάρα κυριλλέ
    Όσο κι αν το παλεύεις, όσο κ να θε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To κείμενο μου θυμίζει Αθήνα-Θεσσαλονίκη με ατύχημα λίγο μετά τον Σείριο.

    Ώρες και ώρες προβλέψιμης διαδρομής και ξαφνικά να αναρωτιέμαι πως βρέθηκα ανάποδα στο χωράφι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ( το παραπάνω σχόλιο στέκει καλύτερα ως "Θεσσαλονίκη - Αθήνα", σε περίπτωση που διαβάζει κάποιος από την ΕΛΠΑ )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτές οι ανατροπές είναι το αλατοπίπερο της ζωής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είδες πως γυρίζουν οι καιροί και έρχονται τα πάνω-κάτω ,ε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε παρακαλώ πολύ να πας διακοπές στη Γαύδο κάνα δίμηνο να ηρεμήσεις και μετά να πιάσεις φλάουτο στο στόμα σου. Νισάφι πια γίναμε όλοι κριτικοί κινηματογράφου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε παρακαλώ πολύ να αφήσεις τις σαχλαμάρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν είναι πρέπον ο κάθε κακεντρεχής να κατηγορεί έναν απλό μουσικό που θα μπορούσε να είναι υδραυλικός ώστε να κερδίζει τις εντυπώσεις, rockabilly εσύ είσαι σοβαρός και δεν πρέπει να πέφτεις στην λούμπα της Ιταλικής Ζαχαροπλαστικής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λούμπα... Τα μακαρόνια να'ναι μίσκο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. το sshandicap βγαίνει από το Σου-Σου-ΚυράΜαριωρή Handicap,μωρή Λουμπίνα??..και πως σου φάνηκε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αμάν,εξυπνάδες!Tον sshandicap βρήκες κι εσύ να κράξεις,αυτός σε μάρανε!..Άσε που ναι κι ονοματάρα και μπράβο του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά κι εσύ τι?Τον έχεις πρώτο ξάδερφο κι έσπευσες να υπερασπιστείς το σόϊ??Καλά κάνει και λέει ότι γουστάρει..κάτι θα ξέρει..και σ'άλλους αρέσει και λίγος χουλιγκανισμός,έτσι για την όρεξη δηλαδή..πολύ politically correct το κάναμε δω πέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μου αρέσει να φαντάζομαι πως "ο Ανώνυμος" είναι ένα άτομο που παραλληρεί μόνο του. Μία διαδυκτιακή εκδοχή του τρελού στο παγκάκι. Μόνο τα περιστέρια σας λείπουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έτσι είναι. Η Σου Σου κυρά Μαριωρή έχει πολλούς θαυμαστές και πολλούς μνηστήρες να την πολιορκούν. Σαν σύγχρονη Πηνελόπη περιμένει τον Οδυσσεά της να επιστρέψει, νοσταλγώντας τους ήχους από το φλάουτο του. Το μόνο ενθύμιο που έμεινε πίσω, ενώ αυτός σύνεχισε την περιπέτεια του σε άλλες πολιτείες αφήνοντας πίσω του συντρίμια. Γνωρίζει ότι ο καλός της φλαουτίστας δε θα επιστρέψει πότε. Κι ενώ δε το παραδέχεται, παίζει το παιχνίδι, ενσαρκώνοντας μια τραγική φιγούρα που προτρέπει τους αγνώστους να δοκιμάσουν την τύχη τους στον αυλό του καλού της, στην απέλπιδα προσπάθεια ότι θα βρεί κάποιον να φανεί αντάξιος του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή