Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

Κι-Λάϊ-Λάϊ-Ντον-Ι: " Η Καταιγίδα του Μετρίου V"

'Αααααχχ,τσοπ-τσοπ..με διέκοψε ο ανίδεος και πενιχρός τούτος ντελιβεράς..
Τσοπ-τσοπ.. πάνω που θα απογείωνα το κοινό μου..
Μου απέσπασε την προσοχή κι έχασα και τον ακροατή μου απ'το παράθυρο..
Μα πως τα κατάφερε και πήδηξε έξω?..
Τόσο μικρός κι ασήμαντος ένιωσε μπρος στο μεγαλείο μου που έφυγε τρέχοντας από ντροπή?.. Ε, εδώ που τα λέμε.. δεν παίζω και μουσική για τον όχλο..
Χρειάζεται μια σχετική καλλιέργεια για να υποψιαστεί ο ακροατής το πνεύμα μου..
Κι ήταν κι απ'το Ελlada που με εκτιμούν για την προσφορά μου, ειδικά αυτοί με τις ανησυχίες, μπορούν να καταλάβουν την ταπεινή μεγαλοφυϊα μου και να υποκλιθούν με σύνεση.. Τσοπ-τσοπ.. εμ, μου φερε την πίτσα που δεν παρήγγειλα, δεν έβαλε και τυράκι μπόλικο ο αναιδής.. Τσοπ-τσοπ..' κι άρχισε να μαζεύει τα μπογαλάκια του ο Ντον-Ι για την ηλιόλουστη Ελladaaaa....

Στο μεταξύ....

'Καλά, ποιός είσαι σωτήρα μου!!? Τι ατομάρα είσαι συ, φαντομάς!.. Έχεις κάνει πουθενά κομάντο? Από την εξώπορτα σε περίμενα, απ'το βιτρώ σε βρήκα!' είπε με λατρεία ο Μάριο, λυτρωμένος πια απ'την πύρινη λαίλαπα της διανόησης.

'Δεν ήταν τίποτα για μένα..'

'Μα,πλάκα με κάνεις!? Με το φούμο σου, με τα όλα σου, μπήκες απ'το παράθυρο με κεφαλιά ψαράκι, με κατέβασες με το σκοινί των αλπινιστών σε χρόνο dt, γρήγορος σαν την αστραπή! Θα με τρελάνεις?! Ποιος είσαι?! Ο Μερεντόνα?!!..'

'Αστο το γλύψιμο!.. Sorry, δεν είμαι ομοφοβικός, αλλά δεν μ'αρέσουν οι άντρες.. Το χρέος μου έκανα..'

'Με παρανόησες, δεν ήθελα να γίνω ρομαντικός..Ευγνώμων είμαι..Και μένα η Ντε Ξύνισα μου άρεσε αλλά.. Τέλωσπαντων, μην σε κουράζω με τα δικά μου..' και βούρκωσε ο Ρομαντζέρο..

'Ξέχνα την αυτήν..'

'Τι εννοείς?! Έπαθε τίποτα!?..Αυτή είναι ένας Άγγελος..'

'Τι Άγγελος, βρε χαϊβάνι! Angel of death είναι, που λένε κι οι Slayer..Μεταλάδες μεν, αλλά έχουν τα δίκια τους..Anyway..Διαβατήριο έχεις μαζί σου?'

'Μαα.. Ε, ναι, έχω.. Μα που θα με πάς?!'

'Μη σκιάζεσαι, μωρέ!!..Έχει φοβηθεί το μάτι σου κι εσένα..'

'Μα τι είσαι?!'

'Μα και μα..Μαμούνια!! Μην κλαίγεσαι, Αντίχριστε, τρελαίνομαι!'

'Είσαι της CIA?..'

'Οχι,του Gabba-Gabba-Hey..'

'Δεν σε καταλαβαίνω..'

'Ε, που να καταλάβεις με το Μουσουργό που πήγες να ακούσεις!.. Λοιπόν, συγκεντρώσου! Παρκάρω την Camarro και πάμε βουρ να βγάλουμε εισητήριο για την επόμενη πτήση..'

'..Που θα πάμε?..', απορημένος ο Μάριο, δεν ξέρει τι τον περιμένει την επόμενη στιγμή..

'..Κωνσταντινούπολη..', του αποκρίθηκε ο αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενος σωτήρας του..

'Hey-Ho!Let's go! Μην το καθυστερείς, Μάριο! Φύγαμε!'


Η μούσα κι η Γκέησα το 'χουν καθυστερήσει..για καφέ πήγανε, να τα πούνε οι φιλενάδες.. Αλλά τις βλέπω να 'χουν πάει στα μπουζούκια μπας και συνέλθει η γιαπωνεζούλα μας η ερωτόπληκτη.. Σόϊ, θα σε γδάρω, το μάρανες το κοριτσάκι μας!

6 σχόλια:

  1. Σα πολυ δε βιαζονται ο Μαριο και σωτηρας;;; Τα αεροδρομια τα ρωτησαν; Τις αεροπορικες; Μπηκαν ιντερνετ να ελεγξουν τις πτησεις; Τι σκατα εγκυρη πηγη εισαι; Τοσο ευκολο το χεις;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αποδεικνύεται ότι καλή θέληση να υπάρχει και όλα γίνονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τρελή ιστορία, μεγάλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι,βιάζονται,σε χαλάει εσένα?!
    Τι να κάνουνε να πάνε για ρακέτες και βλέπουμε?Εδώ η κατάσταση είναι κρίσιμη!
    Τι να τα ρωτήσουν τα αεροδρόμια: "Κυρ-Αεροδρόμιε,ευκαιρείς ή ενοχλούμε"??
    Θα τις ρωτήσουν τις αεροπορικές για εισητήρια,δεν θα πάνε στο μανάβη για αλερετούρ!
    Εκτός από το ιντερνέτ του διαβόλου,μπορείς ακόμα να πας στο αεροδρόμιο και να εκδόσεις εισητήριο, δεν είναι η ζωή μόνο PayPal!!
    Σκατάς είσαι εσύ και με τι μαλώνεις ρε!
    ..Βάζελος είσαι?!!..
    ΝΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΕΥΚΟΛΟ: Πας,ρωτάς κι αν έχει θέσεις,βγάζεις εισητήριο..
    Αλλά πρόλαβα να γράψω το επόμενο επεισόδιο,να δεις τι θα γίνει,τι προτρέχεις,ρε ανυπομονό-πουλε??Δεν πρόλαβα!
    Άνθρωπος είμαι,δεν είμαι μηχανή!..
    Πάραυτα,εκτιμώ το ενδιαφέρον σου,αγαπητέ Pete, και η συνδρομή σου ως αναγνώστη με απαιτήσεις με συγκινεί όπως και τα καλόβουλα και ενθαρυντικά σχόλια ανωνύμων μα ώριμων αναγνωστών.
    Θα ήθελα επίσης να πω ότι η συνεισφορά του Pete αποτελεί μια επιλογή διαδραστικής επικοινωνίας που πυροδοτεί ένα πολιτισμένο διάλογο ευρωπαϊκού επιπέδου όπως ο παραπάνω..
    Καλά,Ακαδημία Αθηνών και βάλε το έκανα,ας επανέλθω λοιπόν..και ΔΕ ΜΑΣ ΚΛΑΝΕΙΣ ΤΟ ΓΚΙΩΝΗ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με αεροπλάνα και βαπόρια και με τους Slayer να βαράνε στα ακουστικά, το γοργόν και χάρην έχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπαοκ και τα μυαλα στα καγκελα! Νευρακια νευρακια αλλα στο επομενο επισοδειο ηξερες να χωσεις τις καιρικες συνθηκες ... τι εγινε; εκανε παυση ο συγγραφικος υστρος και συντονιστικαμε με την υπολοιπη επικαιροτητα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή