Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Κι-Λάϊ-Λάϊ-Ντον-Ι: "Η Καταιγίδα του Μετρίου ΙV"

'Άηντεε,κυρ-Ντώωνη!!Μέσα είσαι??Κυρ-Ντώνη,άνοιξε,εγώ είμαι!!!'
..και δώστου gabba-gabba-γκούπ στην πόρτα..

Ο Κι-Λάϊ τα χρειάστηκε με την ανυπομονησία του απρόσκλητου επισκέπτη..κι ειδικά σε τέτοια στιγμή καλλιτεχνικής ανάτασης!!

'Μα ποιός τολμά να με ταράξει έτσι??..Χάνω και τον ειρμό μου με κάτι τέτοια!', και συγχησμένος έτρεξε να ξεφορτωθεί τον άγνωστο και να πιάσει πάλι τον πολιτιστικό κατήφορο με το πιανάκιι τουουου....

'Μπρος,ήρωα μου,σκάστου του κουραμπιέ μιά στα μούτρα μόλις σ'ανοίξει,να με γλυτώσεις απ'το μαρτύριο',μονολογούσε ο Μάριο με την λάμψη της ελπίδας στα μάτια του!

'Άηντεε,κυρ-Ντώωνη!!Ξεπάγιασαααα!!'

'Τώρα-τώρα,ντε!..που 'ναι το κλειδί?..'

'Ξεπάγιασα κι εγώ,θα κρυώσουν κι αυτές!Πως θα τις φας έτσι?!!'

''Μην τον προειδοποιείς!Να τις φάει και νάναι κρύες όπως η εκδίκηση!Ρίχτου τις!!',εύχεται ο Μάριο μπας και σωθεί..

'Μα τι λέει ο αδαής?..Τώρα-τώρα σας ανοίγω!!'

..και ξεκλειδώνει ο Κι-Λάϊ κι ένα ατσούμπαλο ον εισβάλει απότομα στον προθάλαμο,σπρώχνοντας τον Μουσουργό με δύναμη στο πάτωμα!

'Πρόσεχε,ζώον!!Πως μπαίνεις έτσι!!Τι θέλεις και με διακόπτεις??' και προσπαθεί να ανασηκωθεί ο Κι-Λάϊ και να αντιληφθεί τι συμβαίνει..

'Αμάν,κυρ-Ντώνη,πάγωσα!!Τόση ώρα χτυπάω τα κουδούνια!!Τι κάνεις και δεν ακούς,πάλι τα πιάνα βαράς!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!Βρε τον μαέστρο,θα με σκάσει!Άντε,μπαρμπα-Ντώνη,τριαντατρία κι είκοσι είναι,διπλή μοτσαρέλα,τραγανή,ταράτσα θα την κάνεις!'Ελα,δώστα τάκα-τάκα,πρέπει να φύγω,έχω κι αναμένο το παπί!Έχω δουλειά,κυρ-Ντώνηη!Με το κρύο και τη βρόχα,όλοι με θυμηθήκανε,κανείς δεν ξεμυτίζει,όλοι παραγγελία και χουχούλιασμα στα ζεστά κι εγώ στο τρέξιμο να τους ταϊσω όλους,κατάλαβες?Ξυλώσου,κυρ-Ντώνη,να πάρω τους δρόμους,γρήγορα!!'

'Μα..Δεν παράγγειλα πίτσα..'

'Έλα,κυρ-Ντώνη τώρα,να τελειώνουμε,έχω δουλειά σου λέω..Πάλι τζαμπαντάν,ρε λιγούρη κουλτουριάρη?!Καλά δεν ντρέπεσαι λιγάκι,τι με βάζεις και τρέχω!Ξυλώσου!Βιάζομαι,λέμε!'

'Μα,είναι δυνατόν..quelle decadence..ΔΕΝ παράγγειλα πίτσα!..Ανάγωγε!'

'Καλά πλάκα με κάνεις?!Θα τα κάνω λίμπα,λέμε!Ξυλώσου-Μπουκώσου & Παράτα μας!Τρέχω γω με τη πάπια να ανέβω τον κατσικόδρομο σου μες τη βροχή και σπάζεσαι κι από πάνω?!Έλα τελείωνε,μη τα σπάσω όλα!!'

ΚραΚΑΠατΆου!!!..Ακούστηκε ξαφνικά από τη σάλα με το πιάνο!!!..Έντρομος ο Κι-Λάϊ έτρεξε να δει τι συνέβει..η μία συμφορά μετά την άλλη..

'Ε μα είναι δυναμόν!..Τι πράγματα είναι αυτά!..Μ'αυτούς τους παλιοχωριάτες!Τίποτα δεν σέβονται?!!..Τι άλλο θα δω σήμερα,mon dieu!..Τέρμα!..Θα τα αφήσω όλα και θα πάω στο Ελλάντα που 'χω και πρόσωπο!..Ααααχ,ουδείς προφήτης στον τόπο του που λένε..'
συλλογιζόταν ο Δάσκαλος,αιφνιδιασμένος από τις εξελίξεις..και τι να δει στη σαλοτραπεζαρία με τα πιάνα με ουρά..

Το εξαίσιο μεγάλο βιτρώ θρυμματισμένο κι ο καλεσμένος του άφαντος!!....

'Κυρ-Ντών'!!!!Άηντε!Τα ψιλά μετράς??..Που 'σαι?..Ώ ρε,μάνα μου!Εμ,δεν το μαντάλωσες καλά,φυσάει έξω,τι νομίζεις!Στο χάλασε ο αέρας,που'χεις το νού σου?Στα κοτσέρτα? ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!'
'Αχ,βρε κυρ-Ντων', ξεκούτιανες!!!!!..'
..και του χτύπησε με οίκτο την πλάτη..
..το τελειωτικό χτύπημα για τον καλλιτέχνη..

'Ε ως εδώ ήταν!!!..Να χέσω και την Παγόδα,ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΔΩ!!!!!..ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΩΣ!!!!'

'ΕΕΕΕ!!!..ΓΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΒΑΛΕΣ???!!..ΤΙΣ ΠΙΤΣΕΣ!!!!', μούγκρισε έξαλλος κι ο ντελιβεράς!

'..Πόσο?..'

'..Τριαντατρία και είκοσι..'

'Καλώς..'

'Άηντε,φάε τη πίτσα της παρηγοριάς και καλό δρόμο,κυρ-Ντώνη μου..'


Τα κορίτσια μας θα απουσιάσουν από αυτό το επεισόδιο..
Η Γκέησα μετά την κρίση πάθους για τον άδικο και γουρούνι-άντρα Σόϊ περιθάλπτεται από την Μούσα σε κοντινή καφετερία..
Γυναικείες κουβέντες, μπας και πάρει τα πάνω της η καημένη..
Λες κι εμείς δεν μπορούμε να συμπονέσουμε και να καταλάβουμε, λες και δεν έχουμε καρδιά εμείς, μόνο για μπάλα και μπύρες είμαστε!!.. Επειδή κάνει μαλακίες ο Σόϊ-Οϊ, να την πληρώσει όλη η Κλαδική των αντρών! Για πάρτη σου, τα ακούσαμε κι εμείς, χαμένε!
"Κι εσείς οι άντρες, νια-νια-νια"..Μα είναι δυναμόν..

Τέλωσπαντων, ας δείξω ανωτερότητα.. Χαίρεστε!

6 σχόλια:

  1. καλα τον εκανες το πουστη.μου χη σπαση τα νεβρα απο την αρχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ..Ότι περνάει απ'το χέρι μου,να το κάνω, Χοίρωνα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δώσε θάρρος στο χωριάτη να σ'ανεβει στο κρεβάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είδατε τι συμβαίνει όταν ένας εκπρόσωπος της τέχνης συναντιέται με έναν εκπρόσωπο του αναρχικού χώρου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ..Διεισδυτική η παρατήρηση του mezcalin..
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή