Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Η επιστροφή

Θα κάνω τον κόπο να ξαναγράψω στο σεπτό μπλόγκ.

Επείδη είμαι πολύ ευαίσθητος όμως κάτι τέτοιο θα γίνεται υπό τους δικούς μου όρους

1. Δεν με ενδιαφέρει αν παρεξηγηθεί ο Μ , ο Λ ή ο R , το πολύ πολύ να το κλειδώσουνε και να αφήσουν το κλειδί κάτω το το χαλάκι.
2.Σε κάθε περίπτωση αν σχολιάσει ο J οποιαδήποτε ανάρτηση μου αυτή θα διαγράφεται και θα ξαναναρτάται αφού έχουν χαθεί τα σχόλια κοκ
3.Η επόμενη ιστορία είναι αληθινή είναι πραγματικά ανατριχιαστική και θα καταλάβεται τώρα πως νιώθει ο κάθε αθώος πόστερ όταν λογοκρίνεται και αδικείται κατάφορα.(Ευτυχώς εγώ δεν πέρασα και ελπίζω να μην περάσω τέτοιες στιγμες διαδικτυακής λογοκρισίας.)


Καλησπερα Λ. και χαρομαι που επιτελους επικοινωνειτε εσεις μαζι μου.
Λυπαμαι αν το κειμενο μου στον αποκλεισμο σας σας προσεβαλλε βαναυσα και δημοσια ως προσωπικοτητα και λυπαμαι που νιωσατε ετσι καθως δεν ηταν η προθεση μου σε καμια περιπτωση. Δεν μπορω ειλικρινα να πιστεψω οτι μπορειτε, εστω και για ενα λεπτο, να θεωρειτε οτι ο σκοπος ηταν η δημοσια διαπομπευση σας, καθως ειλικρινα δεν πιστευω οτι εχω δωσει κανενα δικαιωμα για μια τετοια κατηγορια. Επισης, δεν σας εκρινα ως προσωπικοτητα καθως δεν σας γνωριζω σε τετοιο βαθμο, σας εκρινα σαν χρηστη ο οποιος κατα την ταπεινη μου γνωμη δεν εχει καταλαβει χρηση του φορουμ. Αν εσεις εχετε διαφορετικη γνωμη, μπορω ανετα να δεχτω αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα την υποστηριξω αλλα ουτε και ανεκτω.

Να σας καθησυχασω οτι ναι εχω διαβασει αρκετα ποστ σας, εχω ριξει πολλες ματιες στο φορουμ για να δω το τι γραφεται και γραφετε και φυσικα οτι δεν εχετε βρισει κανεναν αλλα εχετε προσβαλει αρκετες φορες. τι εχει γραφτει για εσας, δεν μπορω να πω οτι μου εχει περασει, αλλα δεν ελαβα ποτε κανενα παραπονο απο εσας για καποιον. Για την τιμωρια σας στο νημα πολεμου χωρις να σας προστατευει κανεις, για να πω την αληθεια, δεν ειμαι απολυτα σιγουρη σε τι ακριβως. Εχω δει. επισης, τον τροπο που ποσταρει ο D. Εχω δει θεματα, κατα την γνωμη σας, εχουν κλειδωσει αδικαιολογητα. Για τις αναφορες δεν θα απαντησω καθως γνωριζετε τους κανονες και δεν οτι ειναι δυσκολο να αναφερετε κατι, αν θεωρειτε οτι αυτο το κατι ξεπερναει τα ορια. Ναι εχω ελεγξει τα ονοματα και ναι εχω μια στοιχειωδη για το τι συμβαινει. Όχι, δεν ειναι δουλεια σας να μου κανετε υποδειξεις για το τι πρέπει να δω, καθως και ειναι καθαρα γνωμη σας για το αν εχω κανει την δουλεια μου σωστα η οχι, και φυσικα δεν εχω σκοπο αλλα ουτε και λογο, να σας την αλλαξω. Δεν ειναι το νημα που μου αναφερετε ο λογος για τον οποιο αποκλειστηκατε, αλλα οι αναφορες που κανατε στο θεμα των κλεμενων λογαριασμων και ο τροπος με τον οποιο προσπαθειτε να γυρισετε τους υπολοιπους χρηστες εναντια στην ΔΟ, ειδικα σε μια κρισιμη κατασταση οπως αυτη τοτε.

Δεν ξερω ακριβως ποιος σας εχει ενημερωσει λαθος οσο αφορα τους συμβουλους μου και ειδικα για το αν κανω τα καπριτσια καποιου κακομαθημενου μελος της ΔΟ. Ακομα και σε αυτο το μηνυμα σας λοιπον, το μονο που καθαρα κανετε ειναι να μην παραδεχεστε οτι εχετε σφαλει σε καμια περιπτωση και να ριχνετε το φταιξιμο σε εμενα που δεν κανω καλα την δουλεια μου και στο Α, Β, Γ μελος της ΔΟ. Στο δια ταυτα, οπως σας ειπα και πιο πανω, σε μια κρισιμη στιγμη
τιμωρηθηκατε, γιατι αντι να βοηθησετε εστω και με την σιωπη σας, το μονο που κανατε ειναι να ριξετε λαδι στην φωτια.

Τελος, αν θελετε να διακωμωδησετε το οτιδηποτε γραφτηκε στο φορουμ μπορειτε να το κανετε αλλα οχι στο φορουμ αλλα ουτε και στο email μου καθως ειλικρινα δεν ειναι κατι που ουτε με αφορα αλλα ουτε και θελω να γνωριζω.

Οπως ανεφερα και πιο πανω ο αποκλεισμος σας αφορα πρωτα απ'ολα τα ποστ σας στο συγκεκριμενο νημα και επειτα την ολη συμπεριφορα σας, ως χρηστης του φορουμ φυσικα και σε καμια περιπτωση ως προσωπικοτητα. Ελπιζω αυτο το μηνυμα να σας εδωσε να καταλαβετε πως νιωθω και αντιλαμβανομαι εγω την ολη κατασταση οπως και το δικο σας μου εδειξε πως βλεπετε τα πραγματα απο την δικη σας οπτικη γωνια.

Σας ευχομαι ειλικρινα μια πολυ καλη χρονια με υγεια πανω απ'ολα, και λυπαμαι που δεν μπορεσα να σας απαντησω νωριτερα.

Καλη συνεχεια να εχετε,

4 σχόλια:

  1. XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAAAA!!!!!
    ΕΛΑ ΡΕ ΑΡΡΩΩΩΩΣΤΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επιτέλους!!
    Διαβάζουμε πάλι SS να ηρεμήσουμε και να ευθυμήσουμε!!
    Γαμώ την πολιτικοσυναισθηματικοφιλοσοφικοκοινωνικώνδιασταστάσεωνπροεκτάσεωνκαιμικροτήτων ορθότητα!!
    Φιλάκιααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή