Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

To Τηλεφώνημα ΙΙ

(...Συνέχεια από το προηγούμενο...)

Ο Μέσκαλιν θορυβημένος από τα λόγια του Λούμπα και μη μπορώντας να ηρεμήσει στη σκέψη ότι ο Μίκυ είναι στο κατόπι του, αποφασίζει να πάρει τηλέφωνο τον Λούμπα για να δεχθεί την πρόσκληση.

Το τηλέφωνο χτυπά επίμονα. O Λούμπα γυρνά στη δεξιά πλευρά του κρεβατιού και σηκώνει το ακουστικό.

- Ποιός με ενοχλεί αυτήν την ακατάλληλη ώρα;

- Τί ακατάλληλη ώρα ρε αγόρινα, κοντεύει 10. Πες μου ότι συνήλθες από χθες.

- Τα δωδεκάχρονα έκαναν τα λάθη που έπρεπε. Είμαι χαρούμενος σήμερα. Ααα, ξέχασα να σου πω. Χθες πέρασα μια βόλτα από το σπίτι του μεγάλου.

- (...Σιγή...)

- Μ’ ακούς;

- Ναι. Θα τρελαθώ... Μα τα παράνομα στοιχήματα! Πες μου ότι κάνεις πλάκα σε παρακαλώ. Ελπίζω να μη σε πήρε πρέφα.

- Δεν με κατάλαβε. Αλλά θα καταλάβει τί του έκανα. Για να μάθει τι σημαίνει Λουμπουμπάμπουλα.

- Τί του έκανες;;;

- Του έκλεψα τα καναρίνια!

- (...Βαριανασαίνει...)

- Και τα πέντε!

- (...Ανασαίνει ακόμα πιο βαριά...)

- Τα έχω εδώ σε ένα κλουβάκι δίπλα μου και έχω μια γατούλα από πάνω τους.

- Μη τολμήσεις να πειράξεις τα καναρίνια. Ο μεγάλος τρελαίνεται με τα καναρίνια του!

- Ουπς...

Ακουγέται ένας δυνατός θόρυβος, νιαρούσιματα και στριγγλίες πουλιών.

- Αυτό ήταν το τελευταίο σου λάθος. Κατάλαβες;

- Κατάλαβα;

- Μη μου κάνεις τον έξυπνο εμένα, γιατί έχω κι εγώ τις εντολές μου!

- Λοιπόν, Μέσκαλιν στο ξαναλέω. Ο Μίκυ είναι στο κατόπι σου κι αν δεν θέλεις να γίνεις κι εσύ καναρίνι στα χέρια του, κάνονισε να μου φέρεις το Χαμένο Ποστ.

- Δεν γίνεται αυτό που μου ζητάς! Αποκλείεται! Σου είπα, έχω τις εντολές μου.

- Ωραία λοιπόν. Εσύ το επέλεξες. Το τέλος σου θα είναι αργό και επώδυνο. Ο Μίκυ θα σε τιμωρήσει! Θα σε βάλει να ακούς σκυλάδικα όλη μέρα, ενώ θα κάθεται μπροστά σου να πίνει τσίπουρα με μεζε λουκάνικου με μέλι, βουτηγμένα σε βούτηρο Κέρκυρας! Θα σου είναι τόσο αβάσταχτο που θα παρακαλάς για θάνατο! Μουαχαχαχαχαχαχα!

Το σατανικό γέλιο του Λούμπα, κάνει το αίμα του Μέσκαλιν να παγώσει...

- Ας μη βιαζόμαστε. Μου έχουν πει να σε σκοτώσω, αλλά δε θέλω. Ας το συζητήσουμε καλλίτερα με ένα τζινάκι. Τι λές; Να θυμηθούμε και τα παλιά.

- Ωραία λοιπόν. Δέχομαι την πρόσκληση σου. Στο καφενείο του Χοίρωνα απόψε το βράδυ. Τα λέμε εκεί.


Στο επόμενο επεισόδιο, ο Λούμπα σταυρώνει τον Μέσκαλιν.

4 σχόλια:

  1. Στου Χοίρωνα το κονάκι!!! Αυτά είναι!!!!
    (Έγκυρη πηγή εδώ,όβερ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα πάω από νωρίς, να πιω και γω το τζινάκι μου, τέτοια σόου δεν χάνονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μη μουγ αμησετε το μαγαζι.τορα αλλακσα σερβιετωρα.
    χοιρονας σπικινγκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ε αμα έχει και ωραία σερβιετώρα με φτερά, αφού το 'κανες καμπαρέ, να ΄ρθουμε γιατί να μη ΄ρθουμε, ρε Χοίρωνα?? Δε θα στογ αμήσουμε, για μάτι μόνο..
    (Έγκυρη πηγή πάλι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή