Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Κι-Λάϊ-Λάϊ-Ντον-Ι: "Η Καταιγίδα του Μετρίου VΙΙ"

'Τι θα γίνει ρε κωλοβάρα, σωτήρα του κώλου,ΘΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΠΟΤΕ??!!..
Μου τα'χεις κάνει ΤΣΟΥΡΕΚΙΑΑΑΑ!!! Τη μία δεν βρίσκεις εισητήρια, ενώ είσαι καρασίγουρος ότι αύριο πετάμε για την Πόλη, μετά μου λες κάτσε να δούμε λίγο τη θεία σου που 'ναι άρρωστη γυναίκα μόνη, μετά "μην εκνευρίζεσαι, να σε πάω λίγο στην εξοχή να χαλαρώσεις και φεύγουμε", μετά "περίμενε λίγο ακόμα να βρούμε φτηνή πτήση"..ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!!'

'Μαα..'

'ΜΑΜΟΥΝΙΑ!!!!Γλύτωσα από τον άλλο κι έμπλεξα με σένα!!!!!'

'Κάνω ότι περνάει απ'το χέρι μου και δεν σου είπα πως..'

'Όλο λες και τίποτα δεν κάνεις!!!Ρόμπα γίναμε και στο blog!!
Σήκωσες λίγο την κεφάλα σου να ρίξεις μιά ματιά τι γράφουνε από κάτω κι αυτές οι χαμούρες στα σχόλια??!!Σε πήρανε στο ψιλό,ρε μαλάκα!!
Κι ο άλλος ο έγκυρος δεν αξιώνεται να αναρτήσει μιά γραμμή ούτε καν να απαντήσει στους κοπρίτες τους φίλους του να κόψουν τα χαζοβιόλικα τα σχολιάκια τους, εσύ στο κόσμο σου..
Σε εμπιστεύτηκα και με έχεις γράψει στα αρχίδια σου!!'

'..ΓΙΑ ΣΙΓΑ!!!!ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΩ ΜΑΝΑ!!
ΔΕ ΜΑΣ ΧΕΖΕΙΣ!!!
ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΚΑΝΩ!!!ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ο ΑΗ-ΓΙΩΡΓΗΣ!!
..και πήρα και τα εισητήρια..'

'ΠΟΥΝΤΑ?? 'Αν δεν τα δω, δεν σε πιστεύω..'

'Έλα ρε Μάριο, σε έχω απογοητεύσει ποτέ??..'

'ΡΕ ΠΥΡΟΒΟΛΗΜΕΝΕ,ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ??!!!!!..Αλλά τι ρωτάω..'

'Σοβαρολογώ..ορίστε, να τα..'

'Δεν το πιστεύω!!..ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!'

'..Αληθώς..'

'Αντε,μάζεφτα να φύγουμε!!Δεν μπορώ να περιμένω άλλο!!..'

'Καλά,ρε Μάριο,κουλ,μην κάνεις έτσι..τώρα-τώρα..για να δούμε..τι να φορέσω??..'

'Κοίτα τον..ΑΝΤΕ ΡΕ ΜΟΝΤΕΛΟ,ΤΕΛΕΙΩΝΕ!!..
Δεν μας φτάνουν οι μαλάκες που θα αρχίσουν στα σχόλια πάλι τα ίδια:
"και πως γίνεται να φύγουν έτσι γρήγορα?? και πως εκείνο?? και πως το άλλο??",έχω κι εσένα που κάνεις σαν τη χαζογκόμενα μπροστά στο καθρέπτη!!!!'

'Καλά, άμα δώσω κανα σάλτο απ'την οθόνη και τους γαμήσω τίποτα..κι εσύ τώρα γιατί με εκθέτεις στους καραγκιόζηδες, τόσος κόσμος διαβάζει, τι θα γίνει δηλαδή??Θα τους δείξουμε και τα άπλυτα μας σε λίγο?!!..
ΒΟΥΛΩΣΕ ΤΟ ΛΙΓΟ ΚΙ ΕΣΥ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ, ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΚΡΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΙΟΥΤΟ ΚΟΤΖΑΜΑΝ ΚΟΜΑΝΤΟ, ΜΗ ΓΑΜΗΣΩ!!'

Καλά,είσαστε με τα καλά σας??!!Πάρτε τις βαλίτσες σας και ντού για το αεροδρόμιο!!..Έχω κι άλλα πράματα να κάνω, να πάω κάποια στιγμή και για ύπνο!!..
Εσάς θα περιμένω??Δεν μπορώ να κάθομαι να γράφω εδώ 50 ώρες μέχρι να αποφασίσετε να συντονιστείτε!!

'Μπα,τι λε ρε!! Η έγκυρη πηγή,ρε!!Μας θυμήθηκε!!!
Ρε συ Μάριο, δεν φτάνουν αυτά που περνάμε, που μας τρέχει στην Πόλη επειδή έτσι του κάβλωσε,μας κάνει και παρατηρήσεις από πάνω!!'

'Δεν μας..κι αυτός τώρα, καλά λες..επειδή το γράφει αυτός, νομίζει ότι θα μας κάνει και το νταή τώρα..'

Καλά ρε,έχετε τρελαθεί τελείως!!
Εδώ ο Κι-Λάϊ μπορεί να είναι στα ίχνη σας!!Τρεχάτε!!



(Λόγω ανωτέρας νύστας, η συνέχεια στο επόμενο....)

2 σχόλια:

  1. Όπως βλέπετε η κατάσταση είναι έκρυθμη..κανονίστε να μου τους αγριέψετε κι άλλο με τις μαλακίες σας, να μη μαζέυονται με τίποτα μετά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. O Mάριο χρειάζεται μια πραγματική εκκένωση τύπου Λιβύης να καταλάβει τι εστί Σωτήρας.. Έκει μόνο Κινέζους είχαμε. Τον έχει φάει στη γκρίνια τον άνθρωπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή