Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Το Πορτοκαλί Φανάρι

Ας υποθέσουμε ότι υπάρχει ένας τύπος που έρχεται και σου κάνει περίεργες ερωτήσεις. Και όχι μόνο σου τις κάνει, άλλα περιμένει να του απαντήσεις κιόλας λες και η ζωή σου κρίνεται από αυτό. Όταν μιλάω για περίεργες ερωτήσεις εννοώ περισσότερο, ηλίθιες ερωτήσεις και όχι κάτι σημαντικό. Δεν σε ανακρίνει δηλαδή. Απλά εμφανίζεται μόνο και μόνο για να σε προβληματίσει και ξαναφεύγει όπως ακριβώς ήρθε. Ξαφνικά.

Τί τύπος είναι αυτός θα αναρωτηθείτε και θα έχετε απόλυτο δίκιο. Η καλλίτερη απάντηση που μπορώ να σας δώσω είναι ότι αποτελεί πλάσμα της φαντασίας και εμφανίζεται με διαφορετικά χαρακτηριστικά για τον καθένα από εμάς. Η ερώτηση που μου έκανε λοιπόν το συγκεκριμένο φανταστικό πλάσμα (που για εμένα μοιάζει με φτερωτό κροκόδειλο), είναι για το αγαπημένο μου χρώμα στα φανάρια του δρόμου. Πράσινο, κόκκινο ή πορτοκαλί;

Προσπάθησα να αποφύγω τις ρεαλιστικές απαντήσεις.

Δεν δυσκολεύτηκα κιόλας να το κάνω. Κατέληξα εύκολα στο συμπέρασμα ότι το αγαπημένο χρώμα φαναριού είναι το πορτοκαλί. Απέκλεισα το κόκκινο γιατί δεν μου αρέσουν με τίποτα τα απαγορευτικά οποιουδήποτε είδους, ενώ ακόμα περισσότερο αρνητικός είμαι στο πράσινο. Αρνούμαι πεισματικά να πιστέψω ότι ο δρόμος είναι ελεύθερος και πάντα πιστεύω ότι κάποια παγίδα παραμονεύει σε κάποιο σκοτεινό σοκάκι.

Πορτοκαλί φανάρι λοιπόν. Ανοιχτό σε ερμηνείες και χωρίς προαπαιτούμενα.

11 σχόλια:

  1. Θέλω τη γνώμη σου για το παλλόμενο πορτοκαλί που όταν πας να στρίψεις αντιμετωπίζεις το πράσινο των πεζών.Είναι που παίζει μια αμηχανία διότι αφενώς πρέπει να τους αφήσεις να περάσουν, αφετέρου έχεις σίγουρα κάποιον πίσω σου έτοιμο να κορνάρει με το που σταματήσεις για μισό δευτερόλεπτο.

    Α ξέχασα, άστο, δεν είμαστε φόρουμ εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ..Μήπως το επέλεξες λόγω του μεσογειακού σου ταμπεραμέντου, καθότι τα θερμά χρώματα χαρακτηρίζουν την ιδιοσυγκρασία ημών?..τι παγίδες και σκοτεινά σοκάκια, δεν είμαστε για τέτοια τώρα..
    Ααα..Θα σας μαλώσω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι παγίδες και τα σκοτεινά σοκάκια είναι πάντα επίκαιρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προσπερνώντας την υπερ-ανάλυση της έγκυρης πηγής και πηδώντας πάνω από την σκισμένη κυλότα του D-Klein που μη τον θίξετε γιατί θα το κουβαλάει μαζί του μέχρι τον τάφο, θα ψηφίσω και εγώ πορτοκαλί, μιας και προσφέρει ευκαιρίες για νέες γνωριμίες.

    Έρχεσαι σε επαφή με νέους ανθρώπους (τρακάρισμα full h demi), μαθαίνεις για τη μέρα τους ("όλοι οι μαλάκες σε μένα πρωινιάτικο"), τον προορισμό τους ("που πας ρε μαλακα, όχι πες μου που πας") και πολύ συχνά το όνομα και την ιδιότητα τους ("ξέρεις ποιός είμαι γω ρε?"). Μια νέα φιλία γεννιέται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α, The κλάιν, να στο θέσω σε όρους που καταλαβαίνεις:

    "AAAAAAAAHAAHAHAHAHAAAA CRY SOME MOAR!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ J
    Συγνώμη αλλά δεν ξέρω γιατί πράγμα μιλάς :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γουστάρω πορτοκαλί για λόγους προπόνησης:
    Όταν ένας αληθινός οδηγός μηχανής αιφνιδιαστεί από το πορτοκαλί φανάρι που εμφανίζεται μπροστά του, πατάει τα δύο φρένα μαζί, ενώ ταυτόχρονα κατεβάζει ταχύτητες χωρίς το πάτημα συμπλέκτη.
    Εγώ συνήθως πατάω το ένα από τα δύο φρένα, ενώ ταυτόχρονα μεταχειρίζομαι το συμπλέκτη σα φρένο (ποδηλατικά κατάλοιπα) και κατεβάζω ταχύτητες χωρίς να καταλαβαίνω ακριβώς το πώς και το γιατί.
    Ο θεός να φυλάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρε τι λες για κατεβάσματα χωρίς συμπλέκτη, δεν το λυπάσαι το εργαλείο ?

    Καμία αλληλεγγύη μεταξύ γριών??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αλληλεγγύη για μένα σημαίνει να αλληλοβγάζουμε τις πίστες μας.
    Ο νοών νοείτω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εγω προτιμω το κροκοδειλί.
    ή το μαγουλί.
    αναλογως τι εχω πιει.
    το πορτοκαλι δε μαρεσει παντος γιατι ειμαι φανατικος καπνιστης.και με ανακατευει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή