Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Η ΛΑΙΔΗ ΚΑΙ Ο ΓΚΑΓΚΑ

Eπιδη εχη παραγινη το κακο με τα ιμειλ που μου στελνουν με την ενδηκση ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ και καλα ότι εινε αληθηνη ιστορια και καταλυγουνε τελικα να εινε αστικοι μηθοι σαν αφτους που κικλοφορουν χιληαδες , θα μεταφερο μια ιστορια που εινε εκατο τα εκατο αληθηνη(100%) και μου την εστηλε η φιλη μου η Αντζελα με η-μειλ.
Αφοι Γητρια ….. η Αντζελα η Διμητριου τιτλος: «100 τα 100»
φρομ : aggeladimitriou@yahoo.com

Χοιρωνα, επειδη εισαι φιλος μου θα σου διηγηθω μια προσωπικη μου ιστορια, πιστεψε με ΔΕΝ είναι αστικος μυθος σαν αυτον που λεει πως πιασανε τη Βισση μια μερα με ένα μπουκαλι κοκακολα σφηνωμενο στο μουνι της ή με το νιγηριανο που μασουσε εισητηρια και τα λοιπα. Ειναι μια καταθεση ψυχηΣς.

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ ΤΗΣ ΑΝΤΖΕΛΑΣ. (σε τραπεζα σπερματος).
«Τελικα ο ερωτας είναι σαν το,σαν το,εε σαν το,τέλεια αυτό είναι ο ερωτας…..»..


Μια από τις πολυκροτες ερωτικες μου σχεσεις –εκτος αυτης με τον Στηβ Κακετση –ηταν ο Τσαρλς Μπουκοφσκι. Τον γνωρισα όταν αηδουσα (αηδος δεν ειμαι?) στις Νεραιδες. Ειχε ερθει με τον Ζαν-Πολ, τον Σατρ .
«Αντζελα» μου λεει ο Ζαν ο Πολ, «από δω» και μου εστρεψε το κεφαλι προς τη σωστη κατευθυνση, «ο μεγαλυτερος ποιητης της Αμερικης».
«Παρομοιωςςς…»
«αλλα όχι της Αμερικης ,της Ελλαδας» του απαντησα με τη χαρακτηριστικη αναιδεια μιας ντιβας. Οχι που θα αφηνα το γελαδαρη,βλαχογιανκη να μου κουνηθει σκεφτηκα.
Ουτε που γυρισε να με κοιταξει.
ο Τσαρλς ειχε χωσει δυο χοντροκομμενα δαχτυλα μεσα στο ουισκι του και προσπαθουσε να πιασει το παγακι πριν λειωσει. Αυτη του η χοντροκοπια σε συνδυασμο με τα επισης χοντρα του ποδια ηταν που μου κινησαν το ενδιαφερον και το εβαλα σκοπο να τον κατακτησω.
Και τα καταφερα. O Τσαρλς εμεινε στην Ελλαδα γιατι με ηθελε πολύ και συγκατοικουσαμε στη βιλλα μου.
Εγω συνεχισα να δουλευω σαν αηδος και αυτος…

Το μονο που τον ενοχλουσε ηταν το ξυπνητηρι,ένα από αυτά τα παλια που ειχα, δωρο του πατερα μου. Το ειχα διπλα στο κομοδινο, προγραμματισμενο να χτυπαει παντα στις 9.30 το πρωι.
«Θα το γαμησωω εγω μια μερα το κωλοξυπνητηρι» γρυλλιζε ο Τσαρλς διπλα μου.
Εγω σηκωνομουν, εβγαζα το ροζ νυχτικο μου, εκανα ένα ντους, γυρνουσα στη κρεβατοκαμαρα, φορουσα το μωβ νυχτικο μου.Ο Τσαρλς ακομα….. με τα ποδια προς το προσκεφαλο, πανω στα μαξιλαρια. Εβγαζα το μωβ νυχτικο μου, φορουσα τις θαλασσι φορμες γυμναστικης και πηγαινα στο ιδιωτικο μου γυμναστηριο,στο υπογειο του σπιτιου.
Καθως ετρεχα λαχανιασμενη στο διαδρομο,αναρωτιομουν, πως εγω μια λαιδη, να βρισκω τετοια παρηγορια στην αγκαλια ενός αλητη (Η λαιδη και ο Αλητης.. σκεφτηκα. Τι ωραιος τιτλος για βιβλιο θα ηταν αυτος. Ή καλυτερα για ζειμπεκικο).
«Τελικα ο ερωτας είναι σαν το,σαν το,εε σαν το,τέλεια αυτό είναι ο ερωτας…..»..σκεφτηκα.!Μου αρεσε αυτό που σκεφτηκα. Θα το χρησιμοποιησω για να προλογησω το βιβλιο μου. Το εγραψα και σε ένα χαρτι διπλωμενο που βρηκα στη τσεπη της φορμας μου.Εκεινη τη μερα αποφασισα να γινω και εγω ποιητρια… η συγγραφεας ..ενα από τα δυο..ή και τα δυο μαζι …δεν ειχα αποφασισει ολοκληρωτικα.


Όλα τα ωραια όμως τελειωνουν καποτε… και συνηθως τελειωνουν με ένα γαμησι από το κωλο χωρις καποτα, όπως ελεγε και ο Τσαρλς.
Ετσι ένα βραδυ και μολις ειχα γυρισει από το σπιτι, ανοιξα τη πορτα της κρεβατοκαμαρας και τι να δω!! Το Τσαρλς,αφηνιασμενο και γονατιστο, πανω στο κρεβατι, να γαμαει «από πισω» το ξυπνητηρι.
Ε, μετα απο αυτο.
Χωρισαμε.

Μετα από 9 μηνες ειχαμε γεννητουρια. Δυο υγιεστατα μικρα ξυπνητηρια (ξυπνη-τυρακια!). Τα βρηκα ένα πρωι κατω από το κρεβατι να κουδουνιζουν σα τρελα…. η μανα τους παραδιπλα με τα ελατηρια της πεταμενα ,χυμενα στο πατωμα….. δυστυχως χοιρωνα τη χασαμε στη γεννα.
Μη σου τα πολυλογω..
Το ένα το εχω στη κρεβατοκαμαρα πανω στο κομοδινο, εκει που ειχα και τη μανα του, να χτυπαει στις 9 και 30, όπως παντα.
Το άλλο το εχω στη κουζινα, να χτυπαει στις 9 και 31 γιατι ανακαλυψα πως η κρεβατοκαμαρα με τη κουζινα μου εχουν ένα λεπτο διαφορα .

ΧΟΙΡΩΝΑ! μη γελασεις ..δεν είναι αστικος μυθος σου λεω,είναι καταθεση ψυχηςς.
Η Αντζελα η Δημητριου.


Το χειρότερο μέσο καταστολής και κοινωνικής συμμόρφωσης που χρησιμοποιεί ο σύγχρονος πολιτισμός δεν είναι ούτε οι μπατσοι, ούτε τα ΜΜΕ. Είναι το ξυπνητήρι! – Λουμπαμπαμπουλα (2008).

Δε κσερω αν σας φενετε εσας για αστικος μηθος αφτη η ιστορια αλλα εμενα δε μου φενετε και πολλυ μηθος…

Μου δημιουργιθηκαν και απορηες κατα τη διαρκια του γραψιματος .Ολες αφορουν τις τραπεζες σπερματος και δε κσερο γιατι.

1.Στις τραπεζες αφτες γινοντε μονο καταθεσεις ή και.. αναληψεις ;
2..ΠΩΣ γινοντε οι αναληψεις ομως.(με το στομα,κατι αλλλο κσερο
γο;)
3.ΑΤΜ εχουν ?Πως λητουργουν αφτα? Δε κολανε τα κουμπια?

4 σχόλια:

  1. ATM έχει να κάνει με μεταβίβαση σε άλλο λογαριασμό και όχι τόσο με κατάθεση, εκτός εάν μιλάς για το μηχάνημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΑ ΞΥΠΝΗΤΗΡΙΑ!ΖΗΤΩ Ο ΤΣΑΡΛΣ Κ Ο ΛΟΥΜΠΑΜΠΑΛΟΥΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Λουμπαμπούμπουλα ποιός είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή