Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Τυχαίο;

Μόλις έχω γυρίσει σπίτι κουρασμένος. Ανοίγω το φατσοβιβλίο να δω μήπως πάτησε κανείς like στις 7000 αναρτήσεις που έκανα το πρωί πριν φύγω αλλά τζίφος. Βλέπω λοιπόν τη “δραστηριότητα” μιας φίλης που τη λένε Β. Το όνομά της δεν είναι απ'τα συνηθισμένα από Β. Κάνω λοιπόν ένα συνειρμό και θυμάμαι μία Β. με την οποία ήμουν καψουρεμένος στο δημοτικό, ήταν στο σχολείο μου ένα χρόνο μικρότερη.

Είχα να ασχοληθώ με την ύπαρξή της καμιά 10αριά χρόνια για να είμαι ειλικρινής. Ακολουθώ την κλασική stalking πρακτική που προσφέρει το μέσο για να δω αν είναι εγγεγραμμένη και ίσως να δω καμιά φωτό της, να δω πως είναι πλέον. Τη βρήκα αλλά δυστυχώς είχε κάτι εντελώς άσχετο για κεντρική φωτό στο προφίλ της και όλο το υπόλοιπο κλειδωμένο. Καλά κάνει το κορίτσι και προστατεύεται αν και ξέρω ότι τα υπερprive προφίλ ξενερώνουν πολύ κόσμο-όχι εμένα. Δεν έδωσα άλλη σημασία, άραξα με το καφεδάκι και το τσιγαράκι μου, surf-αρα και μετά από λίγο ετοιμάστηκα να φύγω να πάω να συναντήσω ένα φιλαράκο.

Βρισκόταν σε κυριλέ και trendy περιοχή του κέντρου στην οποία γενικά δεν πάω, θα συναντιόμασταν εκεί για να πάμε αλλού μετά. Ας μην κουράζω όμως. Περπατώντας στους δρόμους της περιοχής και κατευθυνόμενος προς το σημείο συνάντησης, βλέπω μπροστά μου τη Β.! Όχι τη φίλη από το φατσοβιβλίο αλλά την καψούρα μου από το δημοτικό! Αυτήν της οποίας τη φωτό ήθελα να δω 2 ώρες πριν. Αυτή με την οποία ουσιαστικά δεν είχαμε ποτέ επαφή.

-Εγώ: Ε! Είσαι η Β. ε;
-Β.: Ναι! Γεια, τι κάνεις;
-Εγώ: Θα σου φανεί τρελό, έχω πάθει σοκ αλλά σήμερα ακριβώς αναρωτιόμουν τι κάνεις. Είχα να σε δω και να σε θυμηθώ από εποχές σχολείου! Και είναι τρομερό, σε βλέπω μπροστά μου!
-Β.: Α, τρομερό. *
-Εγώ: Έχω πάθει σοκ λέμε!
-Β.: χαχα ναι.*



Μετά από μία μίνι τυπική συζήτηση χαιρετηθήκαμε και την έκανα για να βρω το φιλαράκο μου.
Όταν άρχισα να του λέω την ιστορία θυμήθηκα ότι κάτι παρόμοιο συνέβη πριν 3 μέρες. Μιλούσα για έναν τύπο που είχα να δω και να μάθω νέα του για καμιά 5ετία και την επόμενη μέρα τον πέτυχα στο κέντρο.

Όλα αυτά είναι τυχαία; Έτσι νομίζω!

υγ.1 Είμαι σίγουρος ότι η Β. θα με θεωρεί ψυχάκια, φαντάσου να έχεις να δεις κάποιον 10+ χρόνια και να σου λέει “σε σκεφτόμουν σήμερα”.
υγ.2 Δεν της είπα ότι την έψαξα διότι αυτό θα διόγκωνε το μέγεθος της τρέλας και του stalking
υγ.3Μήπως είμαι μέντιουμ;
υγ.4Μήπως είμαι ψυχάκιας;
υγ.5Μήπως ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΗΚΑ;
υγ.6Για όποιον και όποια αναρωτιέται, παραμένει όμορφη αλλά πιτσιρίκα μου άρεσε πιο πολύ.

* απάθεια-ξινίλα κτλ.

7 σχόλια:

  1. Κατά τη γνώμη μου, δεν είναι καθόλου αλλοπρόσαλο να σκεφτείς μια κοπέλα από το παρελθόν, όσο κι αν με αυτή δε σχετιζόσουν ιδιαίτερα. Στην τελική, δεν τη σκέφτεσαι και κάθε μέρα. Μυαλό είναι αυτό, όπου γουστάρει ταξιδεύει. Άσε που την είχες καψουρευτεί κιόλας, οπότε δεν είναι παράλογο να σου έρθει στο νου.
    Εγώ πιο πολύ ξενέρωσα με την απάθειά της. Εντάξει, είναι κι αυτός ένας τρόπος συμπεριφοράς που όλοι κατά καιρούς έχουμε χρησιμοποιήσει. Η διαίσθησή μου όμως μου λέει πως στην προκειμένη περίπτωση η απάθεια κρύβει μια αλαζονεία του τύπου "καλά, σοβαρολογείς; Σιγά μην ξοδέψω τον πολύτιμό μου χρόνο να σου μιλήσω! Εγώ είμαι όμορφη, έχω φίλους, γκόμενους, είμαι trendy, τα σπάω, μένω σε γαμάτη περιοχή, έχω σπουδάσει arts και με ξέρουν οι πορτιέρηδες στα in clubάκια. Δηλαδή, δε σε έχω ανάγκη και δεν απορώ που με θυμήθηκες ΕΣΥ και όχι ΕΓΩ".
    Πουτάνα επικοινωνία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητε μεζκαλιν και απο παλαιοτερο ποστ διακρινω μια εμμονη με τα αρτς.. ποια καλλιτεχνιδα σε πληγωσε αγορι μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο κύκλος των πονεμένων σοβαροφανών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Mezcalin: Αν εξαιρέσεις ότι δεν σπούδασε αρτς, σ'όλα τ'άλλα μέσα είσαι. Πολύ μέσα θα έλεγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "...Βλέπω λοιπόν τη “δραστηριότητα” μιας φίλης που τη λένε Β. Το όνομά της δεν είναι απ'τα συνηθισμένα από Β....."

    Βρυσα;
    Βλαμιανα;
    Βρωμιντα;
    αμα δε ξερουμε το ονομα της πως να εκφερουμε γνωμη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. * Βάγια
    * Βαΐα
    * Βαλασία
    * Βαλεντίνα
    * Βαλεντίνη
    * Βαλέρια
    * Βάλια
    * Βανέσσα
    * Βαρβάρα
    * Βαρβαρούλα
    * Βαρσαμία
    * Βάσια
    * Βασιλεία
    * Βασιλένα
    * Βασιλική
    * Βασιλικούλα
    * Βασούλα
    * Βάσω
    * Βελισσαρία
    * Βενεδίκτη
    * Βενετία
    * Βέρα
    * Βερενίκη
    * Βερόνικα
    * Βερονίκη
    * Βερούλα
    * Βηθλεέμ
    * Βησσαρία
    * Βιβή
    * Βίβιαν
    * Βιβιάνα
    * Βιβιανή
    * Βικεντία
    * Βικτωρία
    * Βίκυ
    * Βιολέτα
    * Βιργινία
    * Βλασία

    ΑπάντησηΔιαγραφή